Wikia

De Bankzitters zijn een groep van zeven leden uit Nederland, bestaande uit Matthy, Raoul, Rob, Koen, Milo, Mathijs en Mark! De Bankzitters zijn bekend op het internet door hun YouTube kanalen en video's. De zeven jongens zijn zowel YouTube collega's als vrienden.

Opgericht

De groep is officieel opgericht in 2015 op 26 december, echter kenden de Bankzitters elkaar al eerder en maakte soms al samen filmpjes. In 2015 werd dit officieel. De leden van de Bankzitters hebben elkaar ontmoet via het internet.

Verschillen

(Mede) doordat de Bankzitters elkaar online hebben ontmoet, hebben alle Bankzitters verschillende leeftijden, woonplaatsen en karakters.

De leeftijden van de Bankzitters variëren dan ook tussen de 17 en de 23 jaar (per 26-12-2016).

De Bankzitters wonen door heel Nederland, maar houden elke dag contact via Sociale Media en YouTube. De jongens zijn ook in 2016 met een deel op Vakantie naar Alicante geweest.

Content

De Bankzitters spelen op hun YouTube kanalen voornamelijk de game FIFA en hier zijn de series op de kanalen ook gebaseerd. Ook worden er andere games gespeeld. Dit zijn voornamelijk voetbalgames. Soms komt er een video online van een andere soort game, een voorbeeld hiervan is Pokémon GO. Verder komen er ook veel real life video's online. Deze video's kunnen om een serie heen zijn, maar ook losstaande video's. De meest bekende hierin zijn voetbal challenges en praatvideo's. Sommige leden maken ook vlogs op hun YouTube kanaal, dit zijn video's over hun (dagelijks) leven.

Leden

De Bankzitters bestaan uit zeven leden. Deze leden zijn:

YouTube Kanalen

De Bankzitters zijn bekend geworden via hun YouTube kanalen. Dit zijn de YouTube Kanalen op volgorde van abonnees.